Chia Puding


Büyük sabır sonucu doğum öncesi ve doğum sonrası kilolarımı verdim. Bu konuyu ayrı bir yazı yazarak detaylıca anlatacağım ama şimdilik toplamda tam 30 kilo verdiğimi söyleyeyim :)




Bu esnada yaptığım tariflerden biri de chia puding oldu. Sizlerle de tarifi paylaşmak istedim.






 malzemeler: 2 yemek kaşığı chia tohumu, 1 su bardağı süt, 1 paket vanilya ve istediğiniz meyveler.




  yapılışı; Tüm malzemeleri kavanoza koyup çalkalıyoruz ve buz dolabında en az üç saat bekletiyoruz. Dolapta beklerken arada bir karıştırmayı unutmayın yoksa topak topak oluyor :) Bekleme sonunda koyulaşan pudingi kâseye alıp üzerini meyvelerle süslüyoruz.


 Muhteşem bir lezzet ve diyet destekleyici ara öğününüz hazır.


Afiyet olsun...


Beni Takip Edin
 © by siyahanne

Yorumlar

  1. Tebrik ediyorum canim kararlilik ve disiplinle kilolarini verdigin için. Chia ya ben de iyice alistim. Eline saglik.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kızım Az Kalsın Zehir İçiyordu

Sürpriz Yumurtadan Müzik Aleti yapımı

Çocuklar İçin 'Ev Yapımı Limonata' Tarifi