Kozalak Boyama

Hazır ağaçlar kış mevsimi için sararmış, yapraklarını ve üstündekileri döküyorken kozalak boyama aktivitesini yapmanın tam zamanı :)
Tesadüf eseri çam ağacının yanından geçerken yerde bulduğumuz kozalakları kızımla topladık. Daha önce de bir kaç yerde gördüğüm kozalak boyama aktivitesini bizde yapalım dedik, bakalım beğenecek misiniz?

malzemelerimiz
*kozalak
*boya
*sim

işte bu kadar ! gerekli malzemeleri bulduysanız kozalak boyamaya başlayabilirsiniz.

Bizden resimler;


Kozalak boyamak ciddi ve dikkat isteyen bir iştir :))


Kozalaklarla beraber çam ağacından kopardığımız küçük dallarla da kağıt üzerine böyle bir kolaj yaptık.


Bunlarda kozalaklarımız. Aslında çok güzel parlıyorlar ama resimde yansıtamadım maalesef.

Beni Takip Edin
 © by siyahanne

Yorumlar

  1. Çok güzel bir çalışma hele dallarla olan kombin nefis

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel bir çalışma hele dallarla olan kombin nefis

    YanıtlaSil
  3. çok güzel olmuş hiç aklıma gelmezdi boyamak bende deneyeceğim seni g+ ve bloglavinden takibe aldım bana da beklerim ;
    http://senbenvehayat.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir an önce denemelisiniz:) ben de takipteyim Sevgiler...

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kızım Az Kalsın Zehir İçiyordu

Sürpriz Yumurtadan Müzik Aleti yapımı

Çocuklar İçin 'Ev Yapımı Limonata' Tarifi