Pastel Matte Serisi / 553 Chocolate Yorumu





Pastel'in yeni serisi Pro Fashion Matte adıyla piyasa çıktı. Ben bu seriden 553 numaralı Chocolate rengini seçtim. Renk gerçekten muhteşem tam benim sevdiğim gibi Nude tonlarına uyacak şekilde olmuş. Yapısı ve rengi dudağa vermesi de güzel ama ben matlık adına pek tatmin olmadım diyebilirim. Açıkçası Golden Rose Velvet Matte rujlarınla yarışamaz diye düşünüyorum. Yapısı bence yarı saten'e kaçıyor. 

Ürünün tanıtım yazısı ise şu şekilde;

'Pürüzsüz ve mat görünüşüyle şıklığı, birbirinden farklı renk seçeneğiyle yılın trendlerini yakalayın.
Tek sürüşte yoğun renk veren ince ve hafif formülüyle gerçek kadife etkisini dudaklarınızda hissedin!'

Kısacası ambalaj, renk verme güzel ama matlık konusunda sınıfta kaldı benim için.



Sizde bu seriden kullandıysanız yorumlarınızı paylaşmanızı dilerim...


Beni Takip Edin

Yorumlar

  1. Hiç kullanmadım pasteli ama merak ediyordum sagol :) Bende bloğuma bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denemeye değer bir seri. Eğer kullanırsan yorumunu bekliyorum :) Takipteyim bende. Sevgiler.

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kızım Az Kalsın Zehir İçiyordu

Sürpriz Yumurtadan Müzik Aleti yapımı

Çocuklar İçin 'Ev Yapımı Limonata' Tarifi