Mucize Pişik Kremi Bepanthol





Hamile çantasını hazırlarken kenarda dursun lazım olur düşüncesiyle pişik kremi de almaya gitmiştim o zamanlar pişik kremi hakkında tek bildiğim şey pudra içerikli kremlerin bebek cildindeki gözenekleri kapattığı, ayrıca cilt aralarında pudra birikintileri kaldığıydı.

Eczaneye gidip bu bilgileri söylediğimde bana bepanthol'u önerdi, daha önce el kremi olarak kullandığım kremin, pişik kremi versiyonu olduğunu da anne olunca öğrenmiş oldum :)
Hafif kızarıklar da hemen sürerdim ve geçerdi kızımın bebekliği boyunca hiç pişik ile karşılaşmadım.

Ta ki bir bez'in dış görünüşüne ve reklamlarda görüntüsüne aldanıncaya kadar...
Bezi daha iki gün kullanmıştım ve kızımın altı kıpkırmızı olmuştu, hemen eski beze dönüp bepanthol sürünce aynı hızda pişik kayboldu. Aslında kullanılan bezin de çok etkisi var pişik olup - olmama konusunda...

Uzun süre kullanmıyordum kremi, yine ben kızım için 'Büyüdü artık, başka bez kullansam bir şey olmaz herhalde' diye düşünüp bezi alıncaya kadar. meğerse yanılmışım :)
Geçen hafta bu sebeple pişik kendini gösterdi, gidip hemen bepanthol aldık koşa koşa bu sefer bezi değiştirmedim sadece kremi kullandık ve bir günde pişik gitti.

Sonrasında yine hep kullandığımız beze dönüp bir daha farklı bez kullanmamaya tövbe ettim :)

Rahatlıkla önerebileceğim bir krem ve çevremde gördüğüm, okuduğum kadarıyla da herkes memnun!  gönül rahatlığıyla tavsiye edilebilir.

(Bu bir reklam değil, kullanıcı anne önerisidir)



Beni Takip Edin
Pinterest   Facebook   Twitter   © by siyahanne



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kızım Az Kalsın Zehir İçiyordu

Sürpriz Yumurtadan Müzik Aleti yapımı

Çocuklar İçin 'Ev Yapımı Limonata' Tarifi